לוגו Hono sushi & wok
  • עב
  • En
Hono sushi & wok, אורנים 1 גבעת שמואל | 2919*
רבנות גבעת שמואל | שעות איסוף: א-ה: 10:30-23:00, ו: 10:30-15:00, ש: 20:30-23:00
שחזור מהזמנות קודמות
לאזור אישי
  • עב
  • En
לוגו Hono sushi & wok
לאזור אישי
  • מועדון הטבות
  • ראשונות
  • פופ אפ קוריאני
  • כופתאות אסייתיות
  • מרקים
  • סלטים
  • סושי
  • ילדים
  • מוקפצים ועיקריות
  • באנים
  • מגשי אירוח
  • שתיה
  • המומלצים
  • ללא גלוטן
  • חדש
  • טבעוני/צמחוני
לחץ לתשלום ‏0 ₪
Hono sushi & wok, אורנים 1 גבעת שמואל | 2919*

רבנות גבעת שמואל | שעות איסוף: א-ה: 10:30-23:00, ו: 10:30-15:00, ש: 20:30-23:00

תפריט מלא

  • מה בא לך לאכול?
  • מועדון הטבות
  • ראשונות
  • פופ אפ קוריאני
  • כופתאות אסייתיות
  • מרקים
  • סלטים
  • סושי
    • סושי
    • סושי ספיישל כל הרולים חתוכים ל8 יחידות. אין אפשרות לשינויים ברולים. ישנם רולים עם אפשרות לאפוי. בחירת רטבים במעבר לתשלום.
    • אינסיידאאוט כל הרולים חתוכים ל8 יחידות. בחירת רטבים במעבר לתשלום.
    • מטוגנים כל הרולים מטוגנים ומגיעים ב8 יחידות. בחירת רטבים במעבר לתשלום.
    • מאקי כל הרולים חתוכים ל8 יחידות. בחירת הרטבים במעבר לתשלום.
    • ניגירי/סשימי הרטבים לבחירה במעבר לתשלום.
    • סושי בהרכבה רטבים לבחירה במעבר לתשלום.
    • קומבינציות סושי רטבים לבחירה במעבר לתשלום.
  • ילדים
  • מוקפצים ועיקריות
  • באנים
  • מגשי אירוח
  • שתיה
  • המומלצים
  • ללא גלוטן
  • חדש
  • טבעוני/צמחוני

תצוגה:

    פרטי הזמנה

      סיכום ביניים: ‏0 ₪ הנחה: -‏0 ₪ דמי משלוח: ‏0 ₪ סה״כ: ‏0 ₪


      זמן הכנה: עד 30 דקות

      חזרה לתפריט

      פרטים אישיים

      * שדה חובה

      כתובת

      מתנה

      * לא ניתן לבצע משלוחים דחויים דרך האתר!


      הבא חזרה

      פרטי המנה

      פרטי המנה

      • התחברות
      • הרשמה לחברי מועדון


      שכחתי סיסמא

      * שדה חובה

      • פרטים אישיים
      • הזמנות שלי

      המנה כוללת פריטים ללא עלות

      תוספת כל פריט הינה בתשלום

      תרצו להזמין משהו נוסף?

      חמוצים אסיאתים ‏20 ₪
      חמוצים אסיאתים
      אגרול צמחוני ‏29 ₪
      אגרול צמחוני
      קולה זירו ‏12 ₪
      קולה זירו

      בחירה מעולה!

      הודעה

      הסניף סגור בשעה זו



       

       

      בחר מיקום לתוספת

      1
      4
      2
      3

      מחיר: 3

      1
      2

      מחיר: 3

      מחיר: 3

      בחר מוצר

      אישור תשלום

      מועדון הטבות

      לא זהינו אותך כחבר מועדון.

      שלום , ברשותך 0 נקודות

      בחר מוצר

      נא להזין קוד אימות שקיבלת לטלפון

      נא להזין קוד אימות שקיבלת לטלפון

      תשלום בכרטיס אשראי

      נא הצמד כרטיס אשראי ופעל לפי הנחיות המכשיר

      לאחר התשלום הכרטיס יימצא בבדיקה, נא להמתין עד לקבלת מסך האישור

      תשלום בכרטיס אשראי

      נא הכנס כרטיס אשראי ופעל לפי הנחיות המכשיר

      לאחר התשלום הכרטיס יימצא בבדיקה, נא להמתין עד לקבלת מסך האישור

      תשלום ב- Google Pay / Apple Pay

      נא להצמיד אמצעי תשלום למכשיר

      לאחר התשלום הכרטיס יימצא בבדיקה, נא להמתין עד לקבלת מסך האישור

      ארנק דיגיטלי

      1

      מי משתמש בארנק?

      2

      כמה כסף תרצו לטעון?

      3

      מה מס טלפון לקבלת SMS לאימות (לא חובה)?

      4

      מה סכום ההגבלה לרכישה בכל הזמנה (לא חובה)?

      5

      חוספת כסף לארנק

      Hono sushi & wok, אורנים 1 גבעת שמואל | 2919* | שעות איסוף: א-ה: 10:30-23:00, ו: 10:30-15:00, ש: 20:30-23:00
      • תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות
      • הצהרת נגישות
      • English
      © כל הזכויות שמורות
      כרטיסי אשראי מאושרים - מאסטר קארד, ויזה כאל, לאומי קארד, אמריקן אקספרס
      clickeat logo מערכות משלוחים מתקדמות
      ssl כרטיסי אשראי מאושרים - מאסטר קארד, ויזה כאל, לאומי קארד, אמריקן אקספרס

      © כל הזכויות שמורות

      clickeat logo מערכות משלוחים מתקדמות

      תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות

      1. הונו סושי בע"מ ("החברה") הינה המפעילה של האפליקציה למסעדת הונו ("האפליקציה" ו/או "המסעדה" בהתאמה) באמצעותה ניתן לבצע הזמנה של מקום במסעדה, הזמנות של משלוחים וכן לצפות בתפריט.
      2. יצירת קשר: כתובת החברה: רחוב אורנים 1 גבעת שמואל. טלפון 2919* דוא"ל: 
      3. האפליקציה שומרת את הפרטים שמילא המשתמש בעת ביצוע ההזמנה הכוללים את הכתובת למשלוח, מספר טלפון, שם + משפחה, כתובת דוא"ל וכן את פרטי ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש וזאת על מנת לייעל את השימוש ולהקל על המשתמש במילוי פרטיו בעת שימוש עתידי, כך שפרטיו ופרטי ההזמנות הקודמות שביצע, יופיעו עם כל כניסה חדשה לאפליקציה (להלן: "פרטי המשתמש").
      4. הינך מצהיר בזאת כי פרטי המשתמש אשר נמסרים לחברה במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
      5. האפליקציה מסונכרנת עם אתר האינטרנט של המסעדה www.soho-rest.co.il (להלן: "אתר האינטרנט"). לכן ישנה אפשרות שהאפליקציה תזהה את מספר הטלפון ו/או פרטי המשתמש אשר מולאו בעבר על ידי המשתמש ותציב אותם באופן אוטומאטי.
      6. לכל משתמש נתונה האפשרות לעיין ו/או לעדכן ו/או לשנות ו/או למחוק את פרטי המשתמש באיזור האישי, אך אין אפשרות למחוק את ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש. במידה והמשתמש מחק את פרטי המשתמש, החברה לא תעשה כל שימוש בנתונים של ההזמנות הקודמות.
      7. כאשר משתמש נמצא בקרבת המסעדה, האפליקציה שולחת לו הודעה לנייד, אבל האפליקציה איננה שומרת את המיקום של המשתמש או ממשיכה לעקוב אחר מיקומו לאחר שעזב את הרדיוס שסביב המסעדה.
      8. האפליקציה מזהה את המשתמש עם כניסתו לפי מספר הטלפון הנייד שנעשה בו שימוש, ולפי סיסמא ו/או קוד, אך עם זאת ישנה אפשרות לכל משתמש שלא להזדהות עם הסיסמא ו/או הקוד שקיבל ולבצע הזמנה באופן אנונימי בהתאם לפרטי כתובת למשלוח שיוזנו ואז ההזמנה לא מקושרת למשתמש.
      9. לכל משתמש יש אפשרות לשחזר את הסיסמא במקרה שאבדה לו ו/או במקרה שאינו זוכר אותה וכן יש אפשרות להחליף את הסיסמא.
      10. החברה שומרת את פרטי המשתמש על גבי שרתים שמנוהלים על ידי חברת GNS והחברה המחזיקה את השרתים הינה חברת WEB3D. החברות הנ"ל שומרות על המידע בסודיות ובסביבה מאובטחת מפני גישה ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים ו/או לצדדים שלישיים.
      11. האפליקציה מקושרת למערכת הזמנת מקום במסעדה Klick a table באמצעותה יכול המשתמש להזמין מקומות במסעדה.
      12. החברה מעוניינת לשלוח למשתמש מידי פעם פרסומות והודעות שיווק מגוונות לרבות על מבצעים, הנחות, ואירועים מתוכננים. מילוי פרטי המשתמש, כמוהם כהסכמה מודעת בכתב של המשתמש לקבל מאת החברה דברי פרסומת לטלפון הנייד ו/או לדוא"ל בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008 ובכל עת המשתמש יוכל לבטל את הסכמתו ולחדול מקבלתם.
      13. החברה רשאית להשתמש בפרטי המשתמש לצורך שיפור השירותים באפליקציה ו/או לצורך יצירת קשר עם המשתמש במקרה הצורך ו/או לשם בירור פרטים בקשר להזמנת משלוח, הזמנת מקום ועניינים אחרים הקשורים במשתמש.
      14. החברה תהא רשאית למסור לצדדים שלישיים כגון יצרנים, מפרסמים ועוד, מידע סטטיסטי ו/או נתונים אודות רכישות של מוצרים שנעשו באמצעות האפליקציה, אך מבלי לקשר אותן למשתמשים ו/או לפרטי המשתמש.
      15. מסירת מידע ו/או פרטי המשתמש לצדדים שלישיים תעשה גם במקרים הבאים: מחלוקת משפטית בין המשתמש לבין החברה; אם המשתמש ו/או גורם כלשהו יבצע פעולות שבניגוד לדין; אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטי המשתמש ו/או המידע אודותיו לצד שלישי. אם החברה  תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילותה וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תחליף שרתים ו/או חברה הנותנות שירותי אחזקה לשרתים.
      16. סליקת כרטיסי האשראי של משתמשים דרך האפליקציה מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי המשתמש בשרתיה.    
      17. האפליקציה מפעילה Cookies כדי לזהות את המשתמש ואת תצורת ההזמנות הקודמות שלו וכן נעשה שימוש בניהול תגיות Google Tag Manager.
      18. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש באפליקציה מפעם לפעם בהתאם לצרכיה ו/או בהתאם לכל דין.
      19. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות שירותים ותכנים קיימים באפליקציה.
      20. החברה ו/או המסעדה לא תהא אחראית למקרה של תקלה באפליקציה אשר מנעה את השימוש בה ו/או לא אפשרה את השירות שהמשתמש ביקש לקבל. בשום מקרה המשתמש לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כלשהו מאת החברה ו/או המסעדה בגין תקלה כאמור.
      21. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

      תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות

      1. הונו סושי בע"מ ("החברה") הינה המפעילה של האפליקציה למסעדת הונו ("האפליקציה" ו/או "המסעדה" בהתאמה) באמצעותה ניתן לבצע הזמנה של מקום במסעדה, הזמנות של משלוחים וכן לצפות בתפריט.
      2. יצירת קשר: כתובת החברה: רחוב אורנים 1 גבעת שמואל. טלפון 2919* דוא"ל: 
      3. האפליקציה שומרת את הפרטים שמילא המשתמש בעת ביצוע ההזמנה הכוללים את הכתובת למשלוח, מספר טלפון, שם + משפחה, כתובת דוא"ל וכן את פרטי ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש וזאת על מנת לייעל את השימוש ולהקל על המשתמש במילוי פרטיו בעת שימוש עתידי, כך שפרטיו ופרטי ההזמנות הקודמות שביצע, יופיעו עם כל כניסה חדשה לאפליקציה (להלן: "פרטי המשתמש").
      4. הינך מצהיר בזאת כי פרטי המשתמש אשר נמסרים לחברה במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
      5. האפליקציה מסונכרנת עם אתר האינטרנט של המסעדה www.soho-rest.co.il (להלן: "אתר האינטרנט"). לכן ישנה אפשרות שהאפליקציה תזהה את מספר הטלפון ו/או פרטי המשתמש אשר מולאו בעבר על ידי המשתמש ותציב אותם באופן אוטומאטי.
      6. לכל משתמש נתונה האפשרות לעיין ו/או לעדכן ו/או לשנות ו/או למחוק את פרטי המשתמש באיזור האישי, אך אין אפשרות למחוק את ההזמנות הקודמות שביצע המשתמש. במידה והמשתמש מחק את פרטי המשתמש, החברה לא תעשה כל שימוש בנתונים של ההזמנות הקודמות.
      7. כאשר משתמש נמצא בקרבת המסעדה, האפליקציה שולחת לו הודעה לנייד, אבל האפליקציה איננה שומרת את המיקום של המשתמש או ממשיכה לעקוב אחר מיקומו לאחר שעזב את הרדיוס שסביב המסעדה.
      8. האפליקציה מזהה את המשתמש עם כניסתו לפי מספר הטלפון הנייד שנעשה בו שימוש, ולפי סיסמא ו/או קוד, אך עם זאת ישנה אפשרות לכל משתמש שלא להזדהות עם הסיסמא ו/או הקוד שקיבל ולבצע הזמנה באופן אנונימי בהתאם לפרטי כתובת למשלוח שיוזנו ואז ההזמנה לא מקושרת למשתמש.
      9. לכל משתמש יש אפשרות לשחזר את הסיסמא במקרה שאבדה לו ו/או במקרה שאינו זוכר אותה וכן יש אפשרות להחליף את הסיסמא.
      10. החברה שומרת את פרטי המשתמש על גבי שרתים שמנוהלים על ידי חברת GNS והחברה המחזיקה את השרתים הינה חברת WEB3D. החברות הנ"ל שומרות על המידע בסודיות ובסביבה מאובטחת מפני גישה ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים ו/או לצדדים שלישיים.
      11. האפליקציה מקושרת למערכת הזמנת מקום במסעדה Klick a table באמצעותה יכול המשתמש להזמין מקומות במסעדה.
      12. החברה מעוניינת לשלוח למשתמש מידי פעם פרסומות והודעות שיווק מגוונות לרבות על מבצעים, הנחות, ואירועים מתוכננים. מילוי פרטי המשתמש, כמוהם כהסכמה מודעת בכתב של המשתמש לקבל מאת החברה דברי פרסומת לטלפון הנייד ו/או לדוא"ל בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008 ובכל עת המשתמש יוכל לבטל את הסכמתו ולחדול מקבלתם.
      13. החברה רשאית להשתמש בפרטי המשתמש לצורך שיפור השירותים באפליקציה ו/או לצורך יצירת קשר עם המשתמש במקרה הצורך ו/או לשם בירור פרטים בקשר להזמנת משלוח, הזמנת מקום ועניינים אחרים הקשורים במשתמש.
      14. החברה תהא רשאית למסור לצדדים שלישיים כגון יצרנים, מפרסמים ועוד, מידע סטטיסטי ו/או נתונים אודות רכישות של מוצרים שנעשו באמצעות האפליקציה, אך מבלי לקשר אותן למשתמשים ו/או לפרטי המשתמש.
      15. מסירת מידע ו/או פרטי המשתמש לצדדים שלישיים תעשה גם במקרים הבאים: מחלוקת משפטית בין המשתמש לבין החברה; אם המשתמש ו/או גורם כלשהו יבצע פעולות שבניגוד לדין; אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטי המשתמש ו/או המידע אודותיו לצד שלישי. אם החברה  תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילותה וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תחליף שרתים ו/או חברה הנותנות שירותי אחזקה לשרתים.
      16. סליקת כרטיסי האשראי של משתמשים דרך האפליקציה מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי המשתמש בשרתיה.    
      17. האפליקציה מפעילה Cookies כדי לזהות את המשתמש ואת תצורת ההזמנות הקודמות שלו וכן נעשה שימוש בניהול תגיות Google Tag Manager.
      18. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש באפליקציה מפעם לפעם בהתאם לצרכיה ו/או בהתאם לכל דין.
      19. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות שירותים ותכנים קיימים באפליקציה.
      20. החברה ו/או המסעדה לא תהא אחראית למקרה של תקלה באפליקציה אשר מנעה את השימוש בה ו/או לא אפשרה את השירות שהמשתמש ביקש לקבל. בשום מקרה המשתמש לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כלשהו מאת החברה ו/או המסעדה בגין תקלה כאמור.
      21. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

      הצהרת נגישות

      אתר"hono"  תחת שם המתחם (DOMAIN) – web3d.co.il על כלל תכניו, נבדק על ידינו ונמצא כעומד בכל הדרישות והתנאים המפורטים בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות, התשע"ג-2013) ובתקן 5568 הישראלי (קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט), ברמה AA .

      האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים כולל משתמשים בעלי מוגבלויות, נגישות היא תנאי לחברה צודקת ומשגשגת. על כן השקענו בחוויית השימוש באתר שתהיה נוחה ויעילה לכלל המבקרים באתר עבור רוב מערכות ההפעלה(operating system)  ו/או בסוג הדפדפן (user) agent)  ו/או בסוג המכשיר(device) , למעט מערכת הפעלה winXP ומטה, וגרסאות דפדפן Explorer 10 ומטה. 

      לצד סריקה קפדנית והתאמת קוד האתר ((Wave, רוב תכני האתר נבדקו באמצעות קורא מסך(NVDA) , תוכנת קונטרסט (Wave), ותוכנת הגדלה. כמו כן, ערכנו בדיקות שימושיות מקיפות במגוון אמצעי קלט.

      כמו כן, לשימוש כלל הגולשים הותקן תפריט נגישות בחלקו העליון של המסך הנותן מענה באופן נגיש לגודל פונט, מענה לעיוורי צבעים, הדגשת וסימון קישורים, פונט קריא וביטול הנפשות.

      במידה ונתקלתם בקושי כלשהו, נשמח לקבל משוב מפורט לכתובת: Honogivat@gmail.com ולשפר בהתאם את האתר לטובת כלל הציבור.